Scrapbog    

2007 - 2008 - 2009 - 2010 - 2011 - 2012 - 2013 - 2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020 - 2021- 2022 - 2023 - 2024 - 2025

 

 

 

2025

Generalforsamling torsdag den 25. februar 2025

Svømmehallens mødelokale

kl. 18.30 - 20.05   fælles dans for alle på niveau torsdagshold

 kl. 20.15   generalforsamling

DAGSORDEN

Kitti  Møller, Formand  (ikke på valg)

Elin Clemmensen, Næstformand (genvalgt)

Anette Jensen, Kasserer  (nyvalgt)

 Hanne Smedsgaard, Sekretær (nyvalgt)

 Helle Hjortlund Madsen, Bestyrelsesmedlem (ikke på valg) 

1. supp.:  Bente Christensen

2. supp.: Charlotte Hansen

 

Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)

 

Se Referat  / Formandsberetning

Tusind Tak til

Charlotte Hansen og Lone H. Pedersen

for de de mange år i bestyrelsen

 

2024

Generalforsamling torsdag den 22. februar 2024

Ølgod Hallernes mødelokale 2 og 3

kl. 18.30 - 20.05   fælles dans for alle på niveau torsdagshold

 kl. 20.15   generalforsamling

DAGSORDEN

Charlotte Hansen, Formand (ikke på valg)

Elin Clemmensen, Bestyrelsesmedlem (ikke på valg)  

Lone H. Pedersen, Sekretær (ikke på valg)

 

Øvrige bestyrelsesmedlemmer:

Kitti  Møller (Nyvalgt)

Helle Hjortlund Madsen, Kasserer (genvalgt)

 

1. supp.:  Tina Stoustrup

 

 

Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)

 

Se Referat  / Formandsberetning

 

Tak til John Hjorth Kristensen for din tid i bestyrelsen

 

 

2023

Generalforsamling tirsdag den 7. februar 2023

kl. 18.30 starter vi med oplæg fra DGI

 Ølgod Hallernes mødelokale 2

DAGSORDEN

Charlotte Hansen, Formand (genvalgt)

Elin Clemmensen, Bestyrelsesmedlem (nyvalgt)  

Lone H. Pedersen, Sekretær (genvalgt)

 

Øvrige bestyrelsesmedlemmer:

John Hjorth Kristensen, Næstformand

Helle Hjortlund Madsen, Kasserer

 

1. supp.:  Gitte Eriksen

2. supp.:  Susanne Myhlenfordt

 

Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)

 

Se Referat  / Formandsberetning

 

Tak til Susanne Myhlenfordt for din tid i bestyrelsen

 

 

2022

Generalforsamling torsdag den 27. januar 2022 kl. 20.15, Ølgod Hallernes mødelokale 2

DAGSORDEN

Charlotte Hansen, Formand

Susanne Myhlenfordt, Næstformand 

Helle Hjortlund Madsen, Kasserer (genvalgt)

Lone H. Pedersen, Sekretær

John Hjorth Kristensen, Bestyrelsesmedlem (genvalgt)

1. supp.:  Jens Chr. Lægsgaard

2. supp.:  Elin Clemmensen

Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)

 

Se Referat  / Formandsberetning

 

 

2021

Generalforsamling tirsdag den 7. september 2021 kl. 20.15, Ølgod Hallernes mødelokale 2

DAGSORDEN

Se Referat  / Formandsberetning

 

 

2020 

Generalforsamling torsdag den 30. januar 2019 kl. 20.15, Ølgod Hallernes mødelokale 2

DAGSORDEN

 

Charlotte Hansen, Formand

Susanne Myhlenfordt, Næstformand 

Helle Hjortlund Madsen, Kasserer (genvalgt)

Lone H. Pedersen, Sekretær

John Hjorth Kristensen, Bestyrelsesmedlem (Nyvalgt)

1. supp.:  Anne Metha Thastrup

2. supp.: 

Revisor: Karin Kristensen (Nyvalgt)

 

Se Referat  / Formandsberetning

 

Tak til Lena Dahl Kristensen for din tid i bestyrelsen

 

 og tak til Susanne Lykke Dam som revisor.

 

 

2019

 

40.000 besøgende på hjemmesiden

 

 

Lone og Lenas dansejubilæum ;-) samt Kulturhusets 40 års jubilæum

 

Western Express 20 års jubilæum 15. seotember 2019

 

Generalforsamling tirsdag den  29. januar 2019 

DAGSORDEN

Charlotte Hansen, Formand (genvalgt)

 Helle Hjortlund Madsen, Kasserer 

Susanne Myhlenfordt, Bestyrelsesmedlem (Nyvalgt)

Lone H. Pedersen, Sekretær (Nyvalgt)

Lena Kristensen, Bestyrelsesmedlem

 

1. supp.:  John Hjorth Kristensen

2. supp.:  Jette Kristiansen

 

Revisor: Susanne Lykke Dam (genvalgt)

 

Se Referat  / Formandsberetning

 

Tak for jeres tid i bestyrelsen

 Janni S. Hansen     og   Claus Gregersen

 

 

2018

 

Generalforsamling torsdag den  1. februar 2018

Bestyrelsen:

 

Charlotte Hansen, Formand

Lena Kristensen, (genvalgt)

Helle Hjortlund Madsen. kasserer  (Nyvalgt)

 Janni S. Hansen, Sekretær

Claus Gregersen

1. supp.: Jette Kristiansen

 2. supp.: Ann Madsen

Revisor: Susanne Lykke Dam (Nyvalgt)

Tillykke med valget ;-)

Tak for din tid i bestyrelsen

Se Referat  / Formandsberetning

 

 

2017

 

Generalforsamling tirsdag den  31. januar 2017

 

blev følgende valgt til bestyrelsen :

 

Charlotte Hansen, Formand (genvalgt)

Lena Kristensen, (Ikke på valg)

Susanne Lykke Dam. kasserer  (Ikke på valg)

 Janni S. Hansen, Sekretær (genvalgt)

Claus Gregersen (genvalgt)

1. supp.: Jette Kristiansen

 2. supp.: Kirsten Schierff

Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)

Tillykke med valget ;-)

Se Referat

 

 

2016

 

Generalforsamling torsdag den  28. januar 2016

 

blev følgende valgt til bestyrelsen :

 

Charlotte Hansen, Formand (ikke på valg)

Lena Kristensen, (genvalgt)

Susanne Lykke Dam. kasserer  (genvalgt)

 Janni S. Hansen, Sekretær (ikke på valg)

Claus Gregersen (ikke på valg)

1. supp.: Jette

 2. supp.: Susanne Myhlenfordt

Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)

Tillykke med valget ;-)

Se Referat

 

 

 

2015

 

Opvisning Newl går amok 29. marts 2015

 

 

Generalforsamling tirsdag den  27. januar 2015

 

blev følgende valgt til bestyrelsen :

 

Charlotte Hansen, Formand (Nyvalgt)

Lena Kristensen,   (ikke på valg)

Susanne Lykke Dam. kasserer (genvalgt)

 Janni S. Hansen, Sekretær (genvalgt)

Claus Gregersen (genvalgt)

1. supp.: Jette

 2. supp.: Lone H. Hansen

Revisor: Karin Kristensen(nyvalgt)

Tillykke med valget ;-)

 

Se Referat / mødeindkaldelse

Tusind tak til Jens Chr. for at have været klubbens formand og bestyrelsesmedlem igennem flere år.

endvidere også en tak til Alex.

 

 

 

2014

Generalforsamling torsdag den  30. januar 2014

 

blev følgende valgt til bestyrelsen :

 

Jens Chr. Lægsgaard, Formand (ikke på valg)

Lena Kristensen, Næstformand  (genvalgt)

Susanne Lykke Dam. kasserer (nyvalgt)

 Janni S. Hansen, Sekretær (ikke på valg)

Alex Kroghave, Bestyrelsesmedlem (ikke på valg)

1. supp.: Claus Gregersen

 2. supp.: Margit Pedersen

Revisor: Charlotte Hansen (nyvalgt)

Tillykke med valget ;-)

 

Se Referat / mødeindkaldelse

 

Tusind tak til Margit for at have været klubbens revisor igennem mange år.

Endvidere vil vi sige tusind tak til Karin for din tid som kasserer.

 

 

 

 

2013

 

 

På generalforsamling den  29. januar 2013

blev følgende valgt til bestyrelsen og konstituerede sig:

 

Jens Chr. Lægsgaard, Formand (genvalgt)

Lena Kristensen, Næstformand  (ikke på valg)

Karin R. Kristensen. kasserer (ikke på valg)

 Janni S. Hansen, Sekretær (nyvalgt)

Alex Kroghave, Bestyrelsesmedlem (nyvalgt)

1. supp.: Charlotte Hansen

 2. supp.: Randi Lindvig

Revisor: Margit Christensen (genvalgt)

 

Tillykke med valget ;-)

Referat

Endvidere vil vi sige tusind tak til Kari for den tid du har været klubbens formand og din bestyrelsestid.

Også tusind tak til Mona for din tid i bestyrelsen.

Indkaldelse til generalforsamling 29/1 13

 

 

 

 

2012

 

 

På generalforsamling den  26. januar 2012

blev følgende valgt til bestyrelsen:

Kari H. Nikolajsen (ikke på valg) Formand

Lena Kristensen (genvalgt) Næstformand

Jens Chr. Lægsgaard  (ikke på valg) Sekretær

Mona Lund  (ikke på valg) Bestyrelsesmedlem

Karin Raahauge Kristensen(Nyvalgt) Bestyrelsesmedlem

 

1. supp.: Randi Lindvig

 2. supp.: Henrik Lindvig

Revisor: Margit Christensen (Nyvalgt)

 

Tillykke med valget ;-)

 

Tusind tak for de mange år som kasserer , dejligt at du fortsætter som revisor

 

Tusind tak skal også lyde til Elsebeth for de mange år som revisor.

 

 

 

 

2011

 

 

På generalforsamling den  25. januar 2011

blev følgende valgt til bestyrelsen, konstituerede sig den 3. februar 2011:

Kari H. Nikolajsen (genvalgt) Formand

Lena Kristensen (ikke på valg) Næstformand

Margit Kristensen (ikke på valg) Kasserer

Jens Chr. Lægsgaard (genvalgt) Sekretær

Mona Lund (Nyvalgt) Bestyrelsesmedlem

 

1. supp.: Henrik Lindvig

2. supp.: Birthe Frost Sørensen

Revisor: Elsebeth Berggren (genvalgt)

 

Tillykke med valget ;-)

Endvidere vil vi sige tusind tak til Lone for den tid hun har været klubbens formand.

Lone H. Pedersen

 

 

 

 

Referat / Vedtægter med nye ændringer

 

2010

 

 

Opslag UgeAvisen uge 44 2010

Træf den 15. oktober 2010

 

 

BII

Sæson 2010-2011

Der har været en forespørgsel fra nogle dansere på, at få en halv time lagt på BII Holdet igen i år,

Bestyrelsen har besluttet:

At BII holdet kører denne sæson med en halv time lagt på den ordinære dansetid.

Pris: kr. 750,00

 

 

 

 

Referat

 

 

2009

 

BII - Ekstra

26. september 2009

Der har været en forespørgsel fra nogle dansere på, at få en halv time lagt på BII Holdet

Bestyrelsen har besluttet: Dette er muligt

HVIS

Der er mindst 10 dansere der tager ekstra holdet

Der vil være en ekstra betaling:  Kr. 100,- for restsæson så BII + ekstra koster kr. 750,-

BII - ekstra bliver et tilvalg, (dvs. at man som BII danser IKKE  er tvunget til at skulle tage BII - ekstra)

 

Tiden vil blive brugt på, at danse de sværeste BII danse fra tidligere sæsoner, så vi ikke glemmer dem, da dette ikke er muligt på BII i starten af sæsonen, da vi skal kunne modtage nye dansere fra BI holdet, og de har de sværeste danse fra BI med til BII, så de også kan nogle danse.

Måske en ny engang imellem, men det er ikke det der kommer til at præge tiden.

 

Så skulle du være interesseret i dette, så henvend dig til en fra Bestyrelsen, jo hurtigere/før jo bedre, så holdet kan startes op hurtigst muligt.

Du kan også maile  webmail@western-espress-oelgod.dk

 

 

 

 

Opslag UgeAvisen 22.09.09

22. september 2009

 

 

 

Snuseholdet

18. september 2009

 

Det er med stor beklagelse at

Western Express' bestyrelse har valgt at nedlægge Snuseholdet i år på grund af manglende tilslutning. 

Det har ikke været med vores gode vilje, da det var holdet som skulle skabe forbindelse mellem BII og Tæskeholdet. 

Vi håber og tror på at Snuseholdet vender stærkt tilbage næste år.                               

 

Så kære danser, hvis du allerede inden udgangen af sæson 2009/2010 ved, at du ønsker at danse på letøvet niveau, altså niveauet mellem BII og Tæskeholdet, så kontakt os da venligst, jo før og flere som henvender sig, jo større er sandsynligheden for at holdet igen bliver en realitet.

 

På bestyrelsens vegne

Jens Christian Lægsgaard

 

 

 

 

10 Års jubilæum

15. september 2009

I dag er det Western Express Fødselsdag. Hurra Hurra Hurra.

Dagen blev fejret med et Åbent hus arrangement (med tilmelding) lørdag den 12.09.09, en rigtig dejlig dag, hvor stemningen og humøret var højt.

Johnny DJ gjorde et rigtig godt arbejde, med at finde musik, sådan at de der havde lyst kunne danse..  musikstykkerne var godt blandet både nye og gamle.

Lidt ærgerligt at der ikke kom så mange gamle dansere, som vi havde håbet, endvidere havde vi håbet på at samle de tre som startede Western Express op, desværre lykkedes det kun at samle to af dem,  Susanne og Elsebeth -  Berit var desværre forhindret.

Set i bakspejlet en rigtig dejlig dag, der er værd at huske.

Det er med glæde vi tager hul på de næste 10 år   c",)

Se:  Ugeavisens forside     /          alm. papir  /       Billeder

 

PeakCounter på hjemmesiden

16. Juli 2009

Vores tæller (PeakCounter) er desværre blevet hacket og systemet temmelig beskadiet, har de valgt at nedlægge den, så den starter ikke op igen.

Vi kan ikke gå ind på tællersiden mere, men heldigvis har jeg gemt alle de ugentlige opgørelser over div. besøg, så jeg kan ved at lægge dem sammen få et overblik over hvor mange der har besøgt vores hjemmeside siden sidste opgørelse

den 6. januar 2009    antal besøgende 5514

den 12. juli 2009        antal besøgende 7531

Leder efter ny tæller, håber jeg finder en lige så god  :-)

 

Evalueringsskemaer

19. februar 2009

Bestyrelsen har vedtaget at uddele evalueringsskema til samtlige af klubbens dansere, hvilket vi forventer at gøre fremover.

Formålet med dette er, at finde ud af om alle er tilfredse, og hvad der evt. kan gøres for at tilfredsstille alle så godt som muligt.

Endvidere kan det bruges til at planlægge næste sæson, det kan give bestyrelsen et lille praj om hvor mange hold, og hvilke hold vi skal have næste sæson.

Så jo bedre medlemmerne besvarer skemaerne, jo større chance er der for, at der kan gøres noget.

Det er ikke nødvendigt at skrive navn på skemaet, men dejligt hvis det er der, i tilfælde af evt. misforståelser er det lettere at spørge ind til.

 Udskriv skema

 

 

Generalforsamling

27. januar 2009

På valg var Inger(modtog ikke genvalg) Jens Chr.(modtog genvalg).

 Suppleant Lena D. Kristensen indkaldt, da Bente Bundgaard er udtrådt.

Den nye bestyrelse er nu Lone H. Pedersen, Jens Chr. Lægsgaard, Margit Kristensen, Kari H. Nikolajsen, Lena Dahl Kristensen.

Referat

 

 

Hjemmesiden..

7. januar 2009

Vores tæller på hjemmesiden PeakCounter har nu kørt i et år, da vi startede tælleren overførte vi 1600 fra den gamle, i går stod PeakCounter på 5514.

Så i løbet af 1 år har vi haft 3914 besøgende på hjemmesiden, et gennemsnit på godt 10,7 pr. dag. Fedt.. :-)

Se Hjemmeside statistik

 

2008

 

 

Vores tøjshop kom på hjemmesiden  :-)

17. december 2008

Se under Tøjshop i menusiden ude til venstre.

 

 

Nyhedsbrev Dansk Linedance

 16. oktober 2008

(sammenslutning for danske instruktører)

 

 

Stepsheet (dansebeskrivelser)

1. september 2008

 

Vil fremover være til at finde under dansens navn, men kun på nye danse..  endvidere vil jeg sætte dem under siden "Liste over klubbens danse" (Danse igennem årene) , men det tager en del tid, så ha' lidt tålmodighed..

 

 

 

  Instruktør Nyheder

30.04.08

Berit Hansen

har valgt at stoppe som instruktør i Western Express, pr. 30.04.08, for at blive alm. danser,

Western Express ønsker hende god vind i sejlene fremover, og takker for de 9 år, hun har kørt som instruktør i klubben.

Berit var klubbens første instruktør. Desuden var det hende der fik ideen til at starte Western Express, hvilket hun gjorde sammen med Susanne og Elsebeth i september 1999.

 

DGI Dansens dag

29.04.08

DGI Dansens dag, Opvisning ved Pagoden/Super Brugsen ca. kl. 16.46 sammen med Ølgod Folkedansere og Ølgod Squaredansere.

 

 

 Nyt... Klubkalender ...Nyt 

  09.04.08

Se under Klubben

 

  Prøvebasis Tæskehold for øvede dansere? ? 

Flere øvede dansere har ytret ønske om at kunne danse klubbens lidt sværere gamle danse.

Vi vil prøve at opfylde dette ønske, og på forsøgsbasis

 fra og med Tirsdag den 25. marts 2008 kl. (21.30 - 22.00) og sæsonen ud

Tæske nogle danse med mere kød på igennem

(Samme princip som Hyggeholdet, mest gamle klubdanse måske enkelt ny)

øvede dansere lad os i fællesskab finde ud af, om der er basis for at bygge det hold op, som vi søger. :-) og hvad er det for et hold vi søger ..  

Da det koster mere i lokaleleje vil der være en lille ekstra betaling.

Der vil efter sæsonafslutning blive taget stilling til om ønsket stadig er til stede.

Det vil derfor være dejligt med lidt respons på dette..

 

 

Os imellem

(se menusiden ud til venstre) er en ny side der er lavet til brug af

jer dansere, det kunne f.eks. være til informationer, køb og salg, eller ideforeslag, måske til debat eller lignende.

                                                                                              

 

 

 

 

2007

Klubben har  fået klublogoer lavet i glitter, lige til at stryge på Tøjet.

 Lavet af 

Vi har nu logoer i broderi, tryg, glitter.

Udskriv påstrygningsvejledning.