2007 - 2008 - 2009 - 2010 - 2011 - 2012 - 2013 - 2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020 - 2021- 2022 - 2023 - 2024 - 2025
Generalforsamling torsdag den 25. februar 2025
Svømmehallens mødelokale
kl. 18.30 - 20.05 fælles dans for alle på niveau torsdagshold
kl. 20.15 generalforsamling
Kitti Møller, Formand (ikke på valg)
Elin Clemmensen, Næstformand (genvalgt)
Anette Jensen, Kasserer (nyvalgt)
Hanne Smedsgaard, Sekretær (nyvalgt)
Helle Hjortlund Madsen, Bestyrelsesmedlem (ikke på valg)
1. supp.: Bente Christensen
2. supp.: Charlotte Hansen
Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)
Se Referat / Formandsberetning
Tusind Tak til
Charlotte Hansen
og Lone H. Pedersen
for de de mange år i bestyrelsen
Generalforsamling torsdag den 22. februar 2024
Ølgod Hallernes mødelokale 2 og 3
kl. 18.30 - 20.05 fælles dans for alle på niveau torsdagshold
kl. 20.15 generalforsamling
Charlotte Hansen, Formand (ikke på valg)
Elin Clemmensen, Bestyrelsesmedlem (ikke på valg)
Lone H. Pedersen, Sekretær (ikke på valg)
Øvrige bestyrelsesmedlemmer:
Kitti Møller (Nyvalgt)
Helle Hjortlund Madsen, Kasserer (genvalgt)
1. supp.: Tina Stoustrup
Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)
Se Referat / Formandsberetning
Tak til John Hjorth Kristensen for din tid i bestyrelsen
Generalforsamling tirsdag den 7. februar 2023
kl. 18.30 starter vi med oplæg fra DGI
Ølgod Hallernes mødelokale 2
Charlotte Hansen, Formand (genvalgt)
Elin Clemmensen, Bestyrelsesmedlem (nyvalgt)
Lone H. Pedersen, Sekretær (genvalgt)
Øvrige bestyrelsesmedlemmer:
John Hjorth Kristensen, Næstformand
Helle Hjortlund Madsen, Kasserer
1. supp.: Gitte Eriksen
2. supp.: Susanne Myhlenfordt
Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)
Se Referat / Formandsberetning
Tak til Susanne Myhlenfordt for din tid i bestyrelsen
Generalforsamling torsdag den 27. januar 2022 kl. 20.15, Ølgod Hallernes mødelokale 2
Charlotte Hansen, Formand
Susanne Myhlenfordt, Næstformand
Helle Hjortlund Madsen, Kasserer (genvalgt)
Lone H. Pedersen, Sekretær
John Hjorth Kristensen, Bestyrelsesmedlem (genvalgt)
1. supp.: Jens Chr. Lægsgaard
2. supp.: Elin Clemmensen
Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)
Se Referat / Formandsberetning
Generalforsamling tirsdag den 7. september 2021 kl. 20.15, Ølgod Hallernes mødelokale 2
Se Referat / Formandsberetning
Generalforsamling torsdag den 30. januar 2019 kl. 20.15, Ølgod Hallernes mødelokale 2
Charlotte Hansen, Formand
Susanne Myhlenfordt, Næstformand
Helle Hjortlund Madsen, Kasserer (genvalgt)
Lone H. Pedersen, Sekretær
John Hjorth Kristensen, Bestyrelsesmedlem (Nyvalgt)
1. supp.: Anne Metha Thastrup
2. supp.:
Revisor: Karin Kristensen (Nyvalgt)
Se Referat / Formandsberetning
Tak til Lena Dahl Kristensen for din tid i bestyrelsen
og tak til Susanne Lykke Dam som revisor.
40.000 besøgende på hjemmesiden
Lone og Lenas dansejubilæum ;-) samt Kulturhusets 40 års jubilæum
Western Express 20 års jubilæum 15. seotember 2019
Generalforsamling tirsdag den 29. januar 2019
Charlotte Hansen, Formand (genvalgt)
Helle Hjortlund Madsen, Kasserer
Susanne Myhlenfordt, Bestyrelsesmedlem (Nyvalgt)
Lone H. Pedersen, Sekretær (Nyvalgt)
Lena Kristensen, Bestyrelsesmedlem
1. supp.: John Hjorth Kristensen
2. supp.: Jette Kristiansen
Revisor: Susanne Lykke Dam (genvalgt)
Se Referat / Formandsberetning
Tak for jeres tid i bestyrelsen
Janni S. Hansen
og Claus Gregersen
Generalforsamling torsdag den 1. februar 2018
Bestyrelsen:
Charlotte Hansen, Formand
Lena Kristensen, (genvalgt)
Helle Hjortlund Madsen. kasserer (Nyvalgt)
Janni S. Hansen, Sekretær
Claus Gregersen
1. supp.: Jette Kristiansen
2. supp.: Ann Madsen
Revisor: Susanne Lykke Dam (Nyvalgt)
Tillykke med valget ;-)
Tak for din tid i bestyrelsen
Se Referat / Formandsberetning
Generalforsamling tirsdag den 31. januar 2017
blev følgende valgt til bestyrelsen :
Charlotte Hansen, Formand (genvalgt)
Lena Kristensen, (Ikke på valg)
Susanne Lykke Dam. kasserer (Ikke på valg)
Janni S. Hansen, Sekretær (genvalgt)
Claus Gregersen (genvalgt)
1. supp.: Jette Kristiansen
2. supp.: Kirsten Schierff
Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)
Tillykke med valget ;-)
På Generalforsamling torsdag den 28. januar 2016
blev følgende valgt til bestyrelsen :
Charlotte Hansen, Formand (ikke på valg)
Lena Kristensen, (genvalgt)
Susanne Lykke Dam. kasserer (genvalgt)
Janni S. Hansen, Sekretær (ikke på valg)
Claus Gregersen (ikke på valg)
1. supp.: Jette
2. supp.: Susanne Myhlenfordt
Revisor: Karin Kristensen (genvalgt)
Tillykke med valget ;-)
Se Referat
Opvisning Newl går amok 29. marts 2015
På Generalforsamling tirsdag den 27. januar 2015
blev følgende valgt til bestyrelsen :
Charlotte Hansen, Formand (Nyvalgt)
Lena Kristensen, (ikke på valg)
Susanne Lykke Dam. kasserer (genvalgt)
Janni S. Hansen, Sekretær (genvalgt)
Claus Gregersen (genvalgt)
1. supp.: Jette
2. supp.: Lone H. Hansen
Revisor: Karin Kristensen(nyvalgt)
Tillykke med valget ;-)
Se Referat / mødeindkaldelse
Tusind tak til Jens Chr. for at have været klubbens formand og bestyrelsesmedlem igennem flere år.
endvidere også en tak til Alex.
På Generalforsamling torsdag den 30. januar 2014
blev følgende valgt til bestyrelsen :
Jens Chr. Lægsgaard, Formand (ikke på valg)
Lena Kristensen, Næstformand (genvalgt)
Susanne Lykke Dam. kasserer (nyvalgt)
Janni S. Hansen, Sekretær (ikke på valg)
Alex Kroghave, Bestyrelsesmedlem (ikke på valg)
1. supp.: Claus Gregersen
2. supp.: Margit Pedersen
Revisor: Charlotte Hansen (nyvalgt)
Tillykke med valget ;-)
Tusind tak til Margit for at have været klubbens revisor igennem mange år.
Endvidere vil vi sige tusind tak til Karin for din tid som kasserer.
På generalforsamling den 29. januar 2013
blev følgende valgt til bestyrelsen og konstituerede sig:
Jens Chr. Lægsgaard, Formand (genvalgt)
Lena Kristensen, Næstformand (ikke på valg)
Karin R. Kristensen. kasserer (ikke på valg)
Janni S. Hansen, Sekretær (nyvalgt)
Alex Kroghave, Bestyrelsesmedlem (nyvalgt)
1. supp.: Charlotte Hansen
2. supp.: Randi Lindvig
Revisor: Margit Christensen (genvalgt)
Tillykke med valget ;-)
Endvidere vil vi sige tusind tak til Kari for den tid du har været klubbens formand og din bestyrelsestid.
Også tusind tak til Mona for din tid i bestyrelsen.
Indkaldelse til generalforsamling 29/1 13
På generalforsamling den 26. januar 2012
blev følgende valgt til bestyrelsen:
Kari H. Nikolajsen (ikke på valg) Formand
Lena Kristensen (genvalgt) Næstformand
Jens Chr. Lægsgaard (ikke på valg) Sekretær
Mona Lund (ikke på valg) Bestyrelsesmedlem
Karin Raahauge Kristensen(Nyvalgt) Bestyrelsesmedlem
1. supp.: Randi Lindvig
2. supp.: Henrik Lindvig
Revisor: Margit Christensen (Nyvalgt)
Tillykke med valget ;-)
Tusind tak for de mange år som kasserer , dejligt at du fortsætter som revisor
Tusind tak skal også lyde til Elsebeth for de mange år som revisor.
På generalforsamling den 25. januar 2011
blev følgende valgt til bestyrelsen, konstituerede sig den 3. februar 2011:
Kari H. Nikolajsen (genvalgt) Formand
Lena Kristensen (ikke på valg) Næstformand
Margit Kristensen (ikke på valg) Kasserer
Jens Chr. Lægsgaard (genvalgt) Sekretær
Mona Lund (Nyvalgt) Bestyrelsesmedlem
1. supp.: Henrik Lindvig
2. supp.: Birthe Frost Sørensen
Revisor: Elsebeth Berggren (genvalgt)
Tillykke med valget ;-)
Endvidere vil vi sige tusind tak til Lone for den tid hun har været klubbens formand.
Lone H. Pedersen
Referat / Vedtægter med nye ændringer
Opslag UgeAvisen uge 44 2010
Træf den 15. oktober 2010
BII
Sæson 2010-2011
Der har været en forespørgsel fra nogle dansere på, at få en halv time lagt på BII Holdet igen i år,
Bestyrelsen har besluttet:
At BII holdet kører denne sæson med en halv time lagt på den ordinære dansetid.
Pris: kr. 750,00
26. september 2009
Der har været en forespørgsel fra nogle dansere på, at få en halv time lagt på BII Holdet
Bestyrelsen har besluttet: Dette er muligt
HVIS
Der er mindst 10 dansere der tager ekstra holdet
Der vil være en ekstra betaling: Kr. 100,- for restsæson så BII + ekstra koster kr. 750,-
BII - ekstra bliver et tilvalg, (dvs. at man som BII danser IKKE er tvunget til at skulle tage BII - ekstra)
Tiden vil blive brugt på, at danse de sværeste BII danse fra tidligere sæsoner, så vi ikke glemmer dem, da dette ikke er muligt på BII i starten af sæsonen, da vi skal kunne modtage nye dansere fra BI holdet, og de har de sværeste danse fra BI med til BII, så de også kan nogle danse.
Måske en ny engang imellem, men det er ikke det der kommer til at præge tiden.
Så skulle du være interesseret i dette, så henvend dig til en fra Bestyrelsen, jo hurtigere/før jo bedre, så holdet kan startes op hurtigst muligt.
Du kan også maile webmail@western-espress-oelgod.dk
22. september 2009
18. september 2009
Det er med stor beklagelse at
Western Express' bestyrelse har valgt at nedlægge Snuseholdet i år på grund af manglende tilslutning.
Det har ikke været med vores gode vilje, da det var holdet som skulle skabe forbindelse mellem BII og Tæskeholdet.
Vi håber og tror på at Snuseholdet vender stærkt tilbage næste år.
Så kære danser, hvis du allerede inden udgangen af sæson 2009/2010 ved, at du ønsker at danse på letøvet niveau, altså niveauet mellem BII og Tæskeholdet, så kontakt os da venligst, jo før og flere som henvender sig, jo større er sandsynligheden for at holdet igen bliver en realitet.
På bestyrelsens vegne
Jens Christian Lægsgaard
15. september 2009
I dag er det Western Express Fødselsdag. Hurra Hurra Hurra.
Dagen blev fejret med et Åbent hus arrangement (med tilmelding) lørdag den 12.09.09, en rigtig dejlig dag, hvor stemningen og humøret var højt.
Johnny DJ gjorde et rigtig godt arbejde, med at finde musik, sådan at de der havde lyst kunne danse.. musikstykkerne var godt blandet både nye og gamle.
Lidt ærgerligt at der ikke kom så mange gamle dansere, som vi havde håbet, endvidere havde vi håbet på at samle de tre som startede Western Express op, desværre lykkedes det kun at samle to af dem, Susanne og Elsebeth - Berit var desværre forhindret.
Set i bakspejlet en rigtig dejlig dag, der er værd at huske.
Det er med glæde vi tager hul på de næste 10 år c",)
Se: Ugeavisens forside / alm. papir / Billeder
16. Juli 2009
Vores tæller (PeakCounter) er desværre blevet hacket og systemet temmelig beskadiet, har de valgt at nedlægge den, så den starter ikke op igen.
Vi kan ikke gå ind på tællersiden mere, men heldigvis har jeg gemt alle de ugentlige opgørelser over div. besøg, så jeg kan ved at lægge dem sammen få et overblik over hvor mange der har besøgt vores hjemmeside siden sidste opgørelse
den 6. januar 2009 antal besøgende 5514
den 12. juli 2009 antal besøgende 7531
Leder efter ny tæller, håber jeg finder en lige så god :-)
Evalueringsskemaer
19. februar 2009
Bestyrelsen har vedtaget at uddele evalueringsskema til samtlige af klubbens dansere, hvilket vi forventer at gøre fremover.
Formålet med dette er, at finde ud af om alle er tilfredse, og hvad der evt. kan gøres for at tilfredsstille alle så godt som muligt.
Endvidere kan det bruges til at planlægge næste sæson, det kan give bestyrelsen et lille praj om hvor mange hold, og hvilke hold vi skal have næste sæson.
Så jo bedre medlemmerne besvarer skemaerne, jo større chance er der for, at der kan gøres noget.
Det er ikke nødvendigt at skrive navn på skemaet, men dejligt hvis det er der, i tilfælde af evt. misforståelser er det lettere at spørge ind til.
Generalforsamling
27. januar 2009
På valg var Inger(modtog ikke genvalg) Jens Chr.(modtog genvalg).
Suppleant Lena D. Kristensen indkaldt, da Bente Bundgaard er udtrådt.
Den nye bestyrelse er nu Lone H. Pedersen, Jens Chr. Lægsgaard, Margit Kristensen, Kari H. Nikolajsen, Lena Dahl Kristensen.
Hjemmesiden..
7. januar 2009
Vores tæller på hjemmesiden PeakCounter har nu kørt i et år, da vi startede tælleren overførte vi 1600 fra den gamle, i går stod PeakCounter på 5514.
Så i løbet af 1 år har vi haft 3914 besøgende på hjemmesiden, et gennemsnit på godt 10,7 pr. dag. Fedt.. :-)
Vores tøjshop kom på hjemmesiden :-)
17. december 2008
Se under Tøjshop i menusiden ude til venstre.
16. oktober 2008
(sammenslutning for danske instruktører)
Stepsheet (dansebeskrivelser)
1. september 2008
Vil fremover være til at finde under dansens navn, men kun på nye danse.. endvidere vil jeg sætte dem under siden "Liste over klubbens danse" (Danse igennem årene) , men det tager en del tid, så ha' lidt tålmodighed..
30.04.08
Berit Hansen
har valgt at stoppe som instruktør i Western Express, pr. 30.04.08, for at blive alm. danser,
Western Express ønsker hende god vind i sejlene fremover, og takker for de 9 år, hun har kørt som instruktør i klubben.
Berit var klubbens første instruktør. Desuden var det hende der fik ideen til at starte Western Express, hvilket hun gjorde sammen med Susanne og Elsebeth i september 1999.
DGI Dansens dag
29.04.08
DGI Dansens dag, Opvisning ved Pagoden/Super Brugsen ca. kl. 16.46 sammen med Ølgod Folkedansere og Ølgod Squaredansere.
Nyt... Klubkalender ...Nyt
09.04.08
Se under Klubben
Prøvebasis
Tæskehold for øvede
dansere? ?
Flere øvede dansere har ytret ønske om at kunne danse klubbens lidt sværere gamle danse.
Vi vil prøve at opfylde dette ønske, og på forsøgsbasis
fra og med Tirsdag den 25. marts 2008 kl. (21.30 - 22.00) og sæsonen ud
Tæske nogle danse med mere kød på igennem
(Samme princip som Hyggeholdet, mest gamle klubdanse måske enkelt ny)
Så øvede dansere lad os i fællesskab finde ud af, om der er basis for at bygge det hold op, som vi søger. :-) og hvad er det for et hold vi søger ..
Da det koster mere i lokaleleje vil der være en lille ekstra betaling.
Der vil efter sæsonafslutning blive taget stilling til om ønsket stadig er til stede.
Det vil derfor være dejligt med lidt respons på dette..
Os imellem
(se menusiden ud til venstre) er en ny side der er lavet til brug af
jer dansere, det kunne f.eks. være til informationer, køb og salg, eller ideforeslag, måske til debat eller lignende.
Klubben har fået klublogoer lavet i glitter, lige til at stryge på Tøjet.
Vi har nu logoer i broderi, tryg, glitter.
Udskriv påstrygningsvejledning.